13 May 2009

Akan Muncul keluarga baru...



Salam semua;

Semalam sempat juga aku tolong kawan aku yg sorang nie, merialisasikan cita-cita dia tuk ada website sendiri, website carik duit ler...kira freelance gak. Tu pasal title nie aku letak Keluarga Baru...baru kat dunia siber nie.
Aku cuma tolong dia tukar kan dari jpg file ker html file, pastu terus uploadkan ke hosting. bagi sesiapa nak tengok, tu la kat atas tu website dia, dah offical dan dah siap sepenuhnya leh aku letak link kat sini supaya semua org leh tengok ;)

Isnin lepas, yakni 11 Mei 2009, aku di tugaskan tuk shoot video tuk aktiviti Nur & Dara.com, bertempat di rumah orang2 tua kat Puchong. aku tgh edit sikit video2 tu..so bila siap leh la letak kat sini buat tatapan kengkawan semua. Moral of the story, dan bersesuian dgn hari ibu nie...sama2 la kita menjaga ibu kita baik-baik masa dia org ada. Kenangkan lah jasa mereka yg dah membesar & mendidik kita...mmg tak terucap kata2 bila tengok ibu-ibu tua nie tinggal di situ tanpa anak masing-masing....

p/s: Sempena Hari Ibu nie, aku ucapkan Selamat Hari Ibu buat semua ibu2 di seluruh dunia...kalau hari-hari jadi hari ibu pun takpe..aku sokong ;) sayyyyyyyyyyyyyyannnnggggg mama.

0 comments: