09 April 2009

Pencarian berakhir...dah jumpa pun...

video

Setelah sekian lama menyepikan diri, baru la dpt aku tulih balik kat blog nie. bukan berehat panjang..tp sibuk dengan kerja. yang terbaru aku dapat siapkan montaj pengenalan bagi finalis Pencarian Lelaki Maskulin...ada 20 org finalis semuanya.

Ni mmg kerja opis..tp aku terpaksa "meminjam" komputer dari rumah aku sbb, komputer opis dah tak larat nak buat kerja2 video nie...aku harap satu hari nanti dapat la mengantikan komputer yg lebih power tu render video yg aku dah buat.

Jadi untuk tidak membuang masa mari saksikan 20 org Finalis Maskulin nie...selamat menonton

0 comments: