27 April 2009

Berakhirnya Pesta Buku




Salam semua...
Semalam, maka berakhirlah pesta buku kat PWTC...seminggu dah rupanya. cepat tul masa berlalu. semalam pun masih ramai org borong sakan. Ari tu aku nak beli buku tp takde fulus yg cukup..so semalam apa lagi balas dendam la memborong.

tak rugi gi beli lambat rupanya, sbb kat gerai PTS sendiri, last2 minit dia org kasik diskaun smpai 30% perghhh..sebelum nie paling kuat pun dia org kasik 20%. Ada 1 buku ni mmg menarik minat aku, tajuk dia Online dengan Allah kalau tak silap. sebelum nie kita kagum bila ada haphone yg tak payah guna wayar, tp bila aku baca buku nie, sebenarnya kita dah lama berhubung dengan Allah secara online, semuanya tanpa wayar...subhanallah. 

so sapa nak baca buku tu leh dapatkan kat kedai...aku baca kat situ jer sbb duit aku dah abis borong kat tempat lain... :( sapa2 yg beli nanti kasik la pinjam hehe...ok adios.

1 comments:

mohadi said...

ape agknye content buku tu yek yie?? =)