21 April 2009

Montaj website akan datang...


Salam.. aku dah kembali bertugas kat opis setelah 3 hari berturut2 jaga gerai kat pesta buku..kat mana...kat PWTC. pergh leh 'kejang' kaki nie kalau bertugas lagi lama...mana taknya sengal2 kaki dah berdiri... 

aku sebenarnya mengantikan org yakni team dlm dept sendiri. dia org kebanyakannya yg patut kena jaga pada hari sabtu & ahad tu kena gi ESQ. apa itu ESQ? tu program motivasi, secara Islamik, nak citer pasal ESQ pjgn lak..so secara ringkasnya, memang bagus tuk kita yg kengkadang tu lupa pada yg ESA. tuk program motivasi nie bagus tuk kita balik ke jalan yg patutnyer, takde la tersimpang jauh nanti hehe...tak caya tanya mai..best ker tak gi ESQ ;)

kali nie video tuk promote website baru..KrafMall. dlm bulan nie gak rasanya..jadi nanti kan kemunculan website terbaru dari karangkraf. layannn

p/s: buat montaj nie dlm masa 2 hari...kelam kabut nak siapkan..aduhssss

video

1 comments:

cinta juliet zainal abidin said...

waa..mmgla penat. berdiri lame penat. kusi xcukup plak tuh. huh