15 July 2009

Video Shoot masak-memasak bersama NONA


     

Salam semua...

semalam saharian takde kat opis, sbb kena kuar shoot video sebagai second camera man bersama zul. Kali nie utk rancangan masak-memasak majalah Nona..sekali lagi majalah bukan rancangan NONA kat tv3 tu...

Tapi kali ni shoot dekat siki dengan shah alam, tu kat Seremban umah Cheff Rahman, cheff tuk ADABI. Dan ini la first time aku shoot untuk rancangan memasak...ok la nanti bila dah edit aku kasik tunjuk video yg aku shoot tu...leh tak sama tarap ngan Naked Cheff punya programe hehe.

Ada 10 jenis hidangan yg cheff tu buat, semua tuk keluar kat majalah Nona sempenan keluaran hari raya. mmg tak sia2 la gi shoot..sambil dapat pengalaman perut pun kenyang haha...siput sedut, sup daging, rendang kerang, rendang daging fuhh citer pun tak guna lah...korang nak try resipi tu, leh dptkan Nona keluaran akan datang. aku tak sempat salin sbb aku dok pegang video camera, tak sempat pegang pen & kertas.
ok jumpe lagi nanti, dah siap video aku kasik up...adios amigos.

2 comments:

Sis Lin said...

teror memasak ni..huhuhu

out of topic: mmg betul tu,layout ringan,tp widget byk2 tu yg bt berat kan? so sis punya oke x?hehehhe

ayie said...

tu chef dari Adabi yg masak, sy tukang shoot video jer...aha setakat nie ringan ler website sis-lin tu