24 July 2009

Design header website...nanti promote yek


Salam semua,
Camana kengkawan semua sihat? Hari nie takde citer menarik sgt, cuma aku baru balik shooting kat UNZA, USJ. Kali nie shoot video tuk interview PR dia org, yer la Safi penaja rasmi tuk event Nur & Dara kali nie...so mulai hari nie kena layan video editing jer la...aku rasa silap haribulan weekand kena datang gak...emmm

Kelmarin aku sesaja la buat @ bagi cadangan tuk Raja Kamil pasal header website dia...dia ada tanya apa yg sesuai nak buat header website dia...so aku kasik la cadangan. Tp tangan ni gatal gak tu mendesign so aku buat la sikit kasik dia tengok...sekali ptg ni dia YM aku ckp cantik..dan walllahhhh terus dah secara rasmi dia letak kat header website dia...satu penghormatan bagi aku. RK leh la promote aku lak pas nie yek...hehe

Ok la kengkawan semua, aku nak kena start dah nie pikir apa cara terbest tuk video Nur Dara nie.. doakan aku berjaya.

p/s: Ketika kita tidur malam nanti, belum tentu kita akan bangun esok pagi. Ketika kita baring, belum tentu kita mampu bangkit dan menikmati keindahan sinaran mentari.

0 comments: