19 August 2009

Remaja...H1N1...mask...



Salam semua...

Baru leh nak tulih. mana taknya pas abis event Nur * Dara.com hari tu terus ada tugasan baru....kena tolong si Su tuk setelkan design website remaja. Tp alhamdulillah dah setel nanti aku kasik tunjuk designnya bila dah confirm...korang la org pertama dpt tengok design website remaja yg baru hehe.

Skang nie musim penyakit berjangkit...kat opis kena pakai mask, dan kat opis juga ada anak2 staff di sini yg disyaki. Aku doakan semuga anak2 dia org nie cepat sembuh..amin. Dalam keadaan mcm nie pun ada juga org nak ambik kesempatan, mask tu dia org naikkan harga..apa nak jadi dia org nie. Semalam aku gi kat farmasi satu pasaraya nie, patut mask yg 1 layer tu, harga dia dlm 35sen, dia org bantai pi jual sampai 70sen. Memang la senang kat sini tp kat SANA nanti menjawap ler.

Bukan jer gula disuruh jadi barang kawalan, mask tu pun dah kena jadi bahan terkawan...apa la dia org nie. Bercakap pasal mask nie...ramai gak yg tak mempunyai kesedaran. Masa aku gi beli barang dapur semalam, aku rasa ada la dlm 15 org termasuk aku yg pakai mask, emm entah la..bila dah kena baru nak kawal kot. Memula pakai mmg la rimas tapi lama ok ler. Pastu bawak anak kecik lagi...aduhhh satu hal.

Ok la, aku nak pi makan dulu..nanti ada benda best aku kasik tau...adios....

3 comments:

Sis Lin said...

x sabo nk tgk...cepat le,nnti kasi tau tau...heheh

ayie said...

boleh...tunggu...nantikan kemunculannya..:)

JijahJambu@Jj said...

ye la .. ramai lagi yg tak sedar akan bahaya nya kan ... walau hari hari dalam berita ada yg mati ..

Selamat berpuasa Ayie ;)