14 May 2011

Hias Aparment secara PERCUMA!



Assalamualaikum semua,

Tak terlewat tuk aku ucapkan Selamat Hari Ibu buat semua ibu2 di dunia nie, terima kasih kerna menjaga anak2 dengan baik sehingga menjadi "orang". Kebetulan bulan mei ni hari lahir kedua2 mak aku, so double celebration ler. Semoga panjan umur & murah rezeki buat kedua2 mak aku...

Ok, sambung balik pasal topik kali nie, buat korang2 diluar sana yg tinggal di apartmen, boleh la join mana tau menang, so apartmen korang di hias secara PERCUMA la...mcm mana caranya?

Senang jer, korang cuma perlu beli majalah Aparment Impiana, isi borang penyertaan & hantar...itu jer. ;) sambil tu layan la video yg aku buat tu...promo Ads tuk program Aparment ni..adios...

2 comments:

nurain said...

ala..xde aprtment.kekeke..sonotnye leh de orang buatkan~

ayie said...

tu la pasal..kalau ada apartmen leh masuk