08 September 2009

3 banner tuk Buku Prima

Salam semua,


Harapkan korang semua sihat hendaknya di samping menjalani ibadah puasa nie...camne puasa ok lagi tak? Masa2 mcm nie org2 kat opis nie dah mula dengan aktiviti jual beli...tak kira la kuih muih ker, biskut raya ker...mcm-macam la selagi leh jual hehe. Aku pun ada la beli sikit kira syarat ler..kang org dtg umah takde pulak kuih raya. Nak beli byk kang pas raya terpaksa makan kuih raya jer..yer la gaji kan lambat lagi. Tak ke naya...so jgn susah kan diri sendir yer.

Jelos gak dgr korang2 yg dpt bonus time2 mcm nie...sakan la korang ber shopping. Takpe la rezeki masing2 tul dak. Jgn nampak cam byk duit tp rupa2nya pakai kad kredit...tu pun tak berguna juga hehe.

Aku baru setelkan 3 banner tuk website Buku Prima. Tu yg aku leh membloging nie..haha. Ada 7 banner nak kena setelkan. Kalau korang tengok kat atas tu aku letak format jpg jer. kalau nak tengok format Flash, leh gi tengok kat BUKU PRIMA - www.bukuprima.com.my. Dah takde idea aku stop jap..esok sambung...;) ok la nak bersiap untuk pulang....adios amigos

p/s:
Hadith :
Dari Abu Syaibah r.a dari nabi s.a.w, sabdanya:”Setiap perbuatan baik (makruf) adalah sedekah.”


0 comments: